O grupo Galabra de estudos culturais celebra esta semana dous seminarios abertos na Facultade de Xeografía e Historia

A socióloga Paula Guerra trata este mércores, ás 18.00 horas, sobre música popular, e Irina Bajini e Florencia Garramuño abordan o venres prácticas da vida en Latinoamérica

Actualizada: 18-06-2019 14:26

Cartaces das sesións programadas polo grupo Galabra da USC na Facultade de Xeografía e Historia

O grupo de estudos culturais Galabra da USC organiza esta semana na Facultade de Xeografía e Historia de Santiago dous seminarios abertos ao público e cuxa temática xirará arredor das tendencias e da pegada da música e popular, así como dalgunhas prácticas da vida latinoamericana contemporánea.

A socióloga portuguesa Paula Guerra, profesora e investigadora do Instituto de Socioloxía da Universidade de Porto, abrirá este mércores 21, a partir das 18.00 horas, na Aula 7 da Facultade de Xeografía e Historia, esta programación do grupo Galabra co seminario titulado ‘ E o punk vai para o Museu: arquivos, heritage, nostalgia e música popular’.

A filóloga Irina Matilde Bajini e investigadora e ensaísta Florencia Garramuño darán continuidade o venres 21 á programación do grupo Galabra na Facultade de Xeografía e Historia cun novo seminario centrado nalgúns aspectos da forma de vida de Latinoamérica e que se desenvolverá na Aula 7 en horario de 10.00 a 14.00 horas.

A tamén profesora de Literatura Hispanoamericana na Universidade de Boloña Irina Bajini ofrecerá na súa intervención unha charla que leva por título ‘Comer en Cuba en tempo de revolucións’. De seguido, a tamén investigadora da Universidade San Andrés de Bos Aires Florencia Garramuño impartirá un relatorio co título ‘A vida impropia. Restos, evidencias e anonimatos nalgunhas prácticas latinoamericanas contemporáneas’.