O catedrático da USC José Rivas Rey recolle o Premio Salvador Velayos polas súas destacadas achegas no eido do magnetismo

O profesor impartiu unha lección maxistral na Universidade Pública de Navarra co gallo da entrega do galardón

Actualizada: 18-10-2019 13:00

José Rivas Rey. Imaxe de arquivo

O catedrático da USC José Rivas Rey recolleu este venres en Pamplona, o VI Premio Salvador Velayos que outorga o Club Español de Magnetismo e que recoñece as múltiples achegas e o destacado labor desenvolvido neste eido polo científico natural de A Pontenova. Co gallo da entrega, Rivas Rey impartiu a lección maxistral ‘Nature-inspired nanostructured magnetic scaffolds for bone tissue engineering’ na Universidade Pública de Navarra.

O xurado do premio destacou que na súa sexta convocatoria, o galardón recaeu en Rivas Rey en atención á cantidade e sobre todo á calidade das súas contribucións científicas, ao seu labor de pioneiro no magnetismo español, creando unha frutífera escola en Santiago de Compostela, e polo seu labor na posta en marcha do Laboratorio Internacional de Nanotecnoloxía (INL) en Braga, Portugal. A concesión do premio foi anunciada o pasado ano no marco da Asemblea Xeral do Clube Español de Magnetismo celebrada na Escola Politécnica de Enxeñaría da Universidade de Oviedo en Xixón. Porén, o acto de entrega materialízase coa conferencia impartida este venres na Universidade Pública de Navarra.

Rivas Rey pertence ao grupo de investigación Magnetismo e Nanomateriais (Nanomag), ámbito no que conta cun currículo moi extenso e relevante a través de publicacións, patentes e outras actividades relacionadas. Este prestixioso galardón recaeu en edicións anteriores nas figuras de Agustín del Moral e Eloisa López, Antonio Hernando Grande, Josep Fontcuberta, Juan Bartolomé Sanjoaquín e Manuel Vázquez Villalabeitia.